31/12/2014

İçimde bir
şey var.
Öyle bir şey ki, duramıyor içimde.
 Baktığım yere yansıyor,
 ordan karşı duvara çarpıyor
ve yerde sekerek kayboluyor gibi.
Boşlukta gittikçe uzaklaşan sesini duyuyorum sonra...
Tıpkı yıllar gibi.

Nereden başlamalı da nasıl girmeli mevzuya
 İnsan içindeki şeyin ne olduğunu bilmeyince neyi anlatmalı
Ne demeli şu elinde duran kaleme,
kalem nerden başlamalı yazıya,
yazı ne demeli ki, durmalı içimin seli?










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bayram Tatili, Kelebekler ve Küçük Mutluluklar

          Dün öyle garip rüyalar gördüm ve o kadar az uyudum ki totalde, yine de kendimi harika hissediyorum. Aldığım takviye ve ilaçlar işe...